Alleen jij bepaalt wie je bent (AJB)

Net als voorgaande jaren bieden wij ook dit jaar weer verschillende sportteams aan onder de vlag van "Alleen jij bepaalt!" (AJB). Dit schooljaar hebben we de volgende teams: meidenvoetbal, jongensvoetbal onderbouw, jongensvoetbal bovenbouw en basketbal. De nieuwe eerstejaars hebben tijdens de wenweek een proeftraining gehad voor zowel voetbal als basketbal. Net als alle overige leerlingen kunnen zij zich bij onze teams aansluiten.

AJB biedt jongeren van 12 tot 18 jaar uit het praktijkonderwijs of de basis- en kaderberoepsgerichte leerweg van het VMBO een gestructureerde vrijetijdsbesteding. Hiermee willen wij zorgen voor een positieve ontwikkeling van jongeren door hen kennis te laten maken met sport.(www.alleenjijbepaalt.nl)

De trainingen vinden op school, na schooltijd, plaats en zorgen voor verbinding tussen de leerlingen. Alle deelnemers ontvangen een gratis kledingpakket en gratis contributie als zij zich willen aansluiten bij een sportvereniging, tot hun 18e verjaardag. Wij hopen opnieuw een grote groep enthousiaste leerlingen te bereiken en positief te stimuleren. Dus, mocht uw kind nog niet meedoen en graag twee keer per week gratis willen sporten en deelnemen aan diverse wedstrijden, dan nodigen wij hen van harte uit om zich aan te sluiten!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de AJB-coördinator, mevrouw Rozing, via e-mail: D.Rozing@abcnoorderlicht.nl.

Trainingsmomenten:

• Maandag 16.15 - 17.15:

Meidenvoetbal ( Mevr. Rozing) en Basketbal (Dhr. van den Dop)

• Dinsdag 14.30 - 15.30:

Jongensvoetbal onderbouw & bovenbouw (Dhr. Derksen en dhr. Sayar)

• Woensdag 16.15 - 17.15:

Jongensvoetbal onderbouw (Dhr. Sayar)

Jongensvoetbal bovenbouw (Dhr. Derksen)

• Donderdag 16.15 - 17.15:

Meidenvoetbal (Mevr. Rozing) en Basketbal (Dhr. van den Dop)